Summa sidvisningar

söndag 8 juni 2014

Ett måste....

Godmorgon alla nära kära och vänner ♥

Mår inte så där värst i varken kropp eller själ...men det är bara fortsätta som vanligt ändå.
Eftersom gårdagen blev som den blev så har jag precis allt kvar idag. Man kanske bara ska hålla sig till det ordinare för att få slippa sota för det i efterhand?  Idag känns det så. Har en vansinnig  värk mellan varven...händerna har domnat bort större delen av natten...knän och armbågar som inte brukar värka värker...svårt att dra efter djupa andetag då det gör ont i hela svanken.
Har nu som vanligt proppat mig full av mediciner och sitter nu och väntar på att de ska börja göra verkan..
Har hur mycket som helst att göra idag....hela huset ser ut men helst skulle jag vilja vara ute men det hinns nog inte...måste få iordning runtomkring mig först. Vaknade 4.15 och kunde inte sova. Patrik kom ner vid 5 och då tog jag första koppen kaffe. Jag berättade hur jag kände från gårdagen...
Ett tag därefter satte jag på instruktions videon till kirbymaskinen för att färska upp minnet. Än så vet jag inte vilka tillbehör jag har till den då jag inte haft varken tid eller ork att bry mig. Sedan sov jag en stund igen. Det blev en bit till klart med programmet igår...så nu är de största delarna klara. Måste se över klänningen för att se om jag blir tvunden att sy om den för att få den fit till kroppen vid bröstpartiet....sitter lite konstigt där. Även det känns som ett bekymmer just nu. Jag har hela kontoret för månaden som väntar...massor av tvätt och en pool som verkar bli mitt jobb om den ska provas någon gång. Det är ju bara jag som helhjärtat vill få igång den...
Har även massor som ska sås i mina lådor...en del ska vattnas och en hel del
ska målas. När allt är klart så är jag nöjd med den biten...då kommer nytt. Då ska alla fönster putsas och alla nät ska upp så jag kan vädra uppe. Behöver även klippa både mig själv och Patrik...Winston skulle också behöva en omgång...Tror även att Freja kommer nästa vecka.... Husvagnen behöver ses över med städning och inredning om det skulle hända att vi någon gång får den klar för att kunna använda den.
Att ha saker att göra tycker jag om och trivs med...men en tidspress för att hinna göra klart är inte lika kul..

Ja ni kära vänner nog känner man att man lever. ..
Önskar er alla en  fantastisk söndag...jag ska göra så gott jag kan med min..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar