Summa sidvisningar

lördag 7 juni 2014

Känner mig ensam......

Skrivet igår men blev inte sänt.

Märkligt...hur mycket man än försöker så blir det aldrig bra.
Ärligt talat trodde jag nog att jag gjorde en insats för oss idag. Det var alla tiders men blev inget vidare ändå i slutänden. Inte för mig i alla fall.
När det mysiga var förbi skulle gubben basta vilket jag avböjde då jag får lite problem med att andas...så jag vilade. Jag somnade och vaknade av att jag mådde jätte dåligt. ..fick bråttom för att kräkas.  Var fortfarande jätte trött så jag somnade igen. Kände mig helt plötsligt jättesjuk.  När jag vaknade 21.45 så låg gubben och sov...inget konstigt tyckte jag eftersom han inte är 100 bra.
Men ...
Jag mår bättre med lägger mig en sväng för att samla krafter att duscha....då kommer gubben. .klär av sig och kryper ner...kändes väl inget kul men förståligt. ..försöker prata med honom och upptäcker då att han är full..han har ingen aning om vad han gjort medans jag sov....
Måste ju säga att det känns jätte kul....
Jag blev skitförbannad av besvikelse. ...enda dagen vi har ledigt. ..jag blir dålig bara rakt av....vet inte om det varit lite väl mycket bara sista tiden....jag blir aldrig väckt och tillfrågad om jag mår bättre vilket hade varit trevligt. Vi som skulle ha grillat marinerat kött som ligger klart i kylen och även gått en kvällspromenad med babesen....
Är besviken på mig själv som tyckte jag förstört kvällen för oss men hur jag känner nu vill jag inte ens beskriva.

Allt blir inte alltid som man tänkt. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar