Summa sidvisningar

söndag 22 juni 2014

Lite invecklat!

Godförmiddag alla nära kära och vänner ♥

Nu är det snart dax att prova något med min nya pryl jag hoppas lära mig utan och innan :-).
Satt igår och läste i boken som medföljde. Var uppe på kontoret och installerade ett program till den men jag vet i sjutton hur det gick....jag satt och halvsov framför datorn!
Har nu läst lite en gång till efter att mina babes har fått lite morgonmys...frukost och idag ett hundgårds besök så även de får koppla av vilket de alla kan behöva efter denna helg. Imorgon bitti är det nytt besök för inackordering några dagar då Freja flyttar hit. Pia och Bella kommer att åka hem under dagen. ..inte allt för sent utan att vi hinner pusta ut en stund mellan.
Jag ska strax gå en trappa upp och kika lite på nätet i samband med symaskinen...ta mig en dusch och hoppas på att jag kan lyckas skapa något bara för att testa. Det riktigt kliar i fingrarna och jag har inte en susning om vad jag håller på med....vilket är ännu mer spännande om det blir något av mitt första försök...:-)
Självklart kommer jag att återkomma med info om hur det gick men vet inte när....
Önskar en alla en bra dag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar