Summa sidvisningar

måndag 16 juni 2014

Redo för dagens aktivitet.....

Godmorgon alla nära kära och vänner ♥

Jahopp idag har morgonen gett mig ändrade planer. Hade tänkt att ta en utomhusdag. Behöver rensa lite ogräs och snygga till. Gräset blev ju klippt igår så det blir ju så fint när man gör det där lilla extra.
Har nu tillbringat en god stund på blocket och kikat lite.  Har lite nya planer på projekt som jagbfick rycket att ta mig an.
Har nu suttit i uterummet en stund och nu fått lyssna till smattrandet från regnet när det når plasttaket.
Tog nu en påtår och satte mig för att skriva ett par rader. Ertersom regnet rsrde mitt utearbete idag så får ajg ta mig an annat. Jag behöver städa igen så jag får väl offra mig ganska omgående med det så jag kan ra mig an något roligare sedan. Behöver  även åka ner till apotelet en sväng då min gemadol är slut ikväll. Sist när jag var på apoteket och mina mediciner inte fanns så komm inte heller ett annat alternativ upp....vilket det brukar göra. Den gången fick jag veta lite mer om medicinen igen. Har haft fler vänner som känat värktabletter mellan varven och några har sagt att jac ska prova tradolan. Den är bra och man mår kanon i kroppen efteråt ...bla...bla...bla.
Nu fick jag då veta att den medicin som jag äter 2 morgon och 2 kväll av år samma som tradolan men de jag äter är långtidsverkande kapslar.  Och dessa hjälper inte alla gånger...så tradolan behöver jag då inte prova drt är ju samma medicin men med annat namn bara.
Tänk vad man får lära sig. Men nu undrar jag...hur jävla ont har jag egentligen?
Trots att jag käkat dessa har jag ju ont varje dag...oftast i ryggen men även i nacke och axlar vilket leder till migränkänning omkring 3 dagar i veckan!
Käkar mediciner idag som smågodis för att kunna funka....och imge  operation kan hjälpa mig då jag har för mycket men inte 100% påtagligt om det kommer bli någon förbättring.
Måste även ner och köpa fönsterpustsmedel då mitt är slut.
Varenda förnster är proppfullt av flugskit igen...jag blir så ledsen på det här så jag skulle kunna ta in en firma till detta!
Måste skura ur kylen igen innan jag handlar.
Fy nu börjar jag få en hel lista igen...jag ger nu upp att tänka...samlar mina krafter i 10 min på soffan och drar igång...
Önskar er alla en bra dag !!♥
Återkommer som vanlig lite senare igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar