Summa sidvisningar

söndag 22 juni 2014

Värre blir det!

Jahopp nu har jag suttit ett bra tag med ett nytt dataprogram...ett nytt system som ska sammankopplas med datorn. Man ska hitta mönster som skall skapas efter tyck och smak. .lyckas begripa hur man ska ta sig vidare...använda maskinen som jag i nuläget inte ens vet hur man trär med tråd....
Nja Patrik som tror att det bara är att köra har helt fel! Jag hade ett hum om vad jag begav mig in i men inte han kan jag lova. Just nu får jag höra att jag är skit tråkig och att det tar en jävla tid. ...konstigt!
Undrar om vem som helst klarar av detta...det tror inte jag!
Detta är den största utmaningen på länge. Och reder jag ut det här är jag banne mig duktig....så nu får vi se vilket resultatet blir vartefter  ;-)

Bilden visar min sysselsättning sista 2 timmarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar