Summa sidvisningar

onsdag 18 mars 2015

Blandad Lördag....



God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu har jag kommit till min lördag så jag har ju några dagar kvar att ta ifatt fortfarande. Denna morgon var inte en rolig morgon kan jag erkänna. När jag klev upp klockan 09.00 så var det visst alldeles för sent tyckte Ebba och Alice. De hade varit alldeles för rastlösa tillräckligt länge redan tydligen så de roade sig på egen hand :P

Inte riktigt alls vad man vill möta när man är nyvaken men de kan brudarna om det inte stimuleras. De som tror att man kan skaffa sig en rottweiler och inte tillfredsställer deras behov behöver tänka om annars blir det en riktigt dyr hund....
Jag erkänner att jag slarvade dagen innan och det missar man liksom inte... 


Ingen trevlig syn men sådant kan enkelt hända...allra helst om de är 2 och får för sig att ha dragkap med sovmaterialet ;)


Under dagen var det inte bara jag som var trött utan även mina crazy dogs ;), nog är de lite charmiga så man är inte så värst långsint om man säger så...


Tidigt på dagen hade jag snackat med Johanna och sagt att efter jag hade vilat lite eftersom jag var trött efter nattens sena timmar så kunde vi ta en sväng på vägen. Johanna skulle då köra sin A traktor och skjutsa omkring på mig efter befallning så jag fick se hur säker bakom ratten hon lyckats blivit i sin lilla bil. Hon Fick köra lite överallt nere i sörping och det gick riktigt bra. Vi avslutade med att hon fick köra till Willys så vi kunde handla lite. Kalle var fortfarande kvar när i kom tillbaka vilket vi förstått innan vi åkte. Han åkte hem ganska omgående efter att vi hade ätit middag och jag börjat rota i filmer till kvällen.

Även Patrik var lite trött under dagen. Laget har under dagen varit något tryckt i stämningen men det mjukades upp på ett trevligt vis och vi båda var tillfreds, nöjda och åter glada vilket vi båda kände var oerhört skönt...


En bild tagen efter att bonden på gården gjorde en omkörning av Johanna. Bilen syns knappt men det syns åtminstone att vi varit ute och åkt. Vi hade en trevlig dag som åter bjöd på skratt <3

tjing så länge igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar