Summa sidvisningar

tisdag 3 mars 2015

En snilleblixt från ingenstans..


God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Tänkte nu försöka skriva ifatt lite igen då jag åter igen varit väldigt upptagen. Jag har nu gått och grämt mig för hur duschen ser ut ett tag. Den går liksom inte att få ren alls på duschväggarna. Vårat vatten lämnar oerhört mycket avlagringar och det ser verkligen äckligt ut. Det ser ut som om duschen aldrig tvättas, jag har putsat och fejat som en idiot var och varannan gång som jag har försökt med alla möjliga medel och skrapor. Idag var en dag, dvs igår som jag hade en bra en morgon och var full av energi att göra av någonstans. Det slog mig häromdagen att jag ska test något nytt...
Jag ska prova att putsa duschen i vanlig coca cola.Jag har sett vad det gör på rost så det skadar ju inte att prova..
Sagt och gjort och så satte jag igång..



Före..


Efter...

Nja om jag är nöjd över resultatet kan man j diskutera, men den är helt klart renare än innan. Jag städade naturligtvis hela badrummet och det var riktigt tjusigt när jag lämnade det men jag måste komma på något annat så jag får bort alla fula fläckar...

Har ni tips så är jag tacksam :)


Detta var min förmiddag igår och min sysselsättning medans Patrik gjorde annat som jag bett honom om...

Det kommer i nästa inlägg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar