Summa sidvisningar

tisdag 24 mars 2015

Smärtande återbud....

Kommer ni ihåg hur glad jag blev för förslaget om en Stockholms trip och trädgårdsmässan?

Här kom nu ett besked om att vi kunde skjuta på det med tanke på tight med tiden..detta var på tisdagen förra veckan och mässan var på lördagen. Bpde jag och Jenny hade varit sjuka och ingen var pigg och bacillfri.. men det hjälps inte..jag bluv jätteledsen.
Hade sett fram emot det så mycket.
Jag svarade att jag inte tror det blir av senare då jag vet hur det brukar bli...
Vi höll åter förslaget öppet men avbokade  tanken på hotell och pub utan bestämde att ses och att jag kommer till henne på fredagen till lördagen så vi åtminstone får ses en stund...det var sååå länge sedan.

Resten höll vi öppet....och vad det blev av våra tankar skvallrar jag vidare om.....

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar