Summa sidvisningar

fredag 20 mars 2015

Lite snuskigt...även för mig...en helt vanlig söndag ;)

Ibland ska man aldrig förvånas för textmeddelanden även från lämplig person ;-). Nog kan man få anständiga förslag som känns oanständiga!.
Det händer att jag får det men denna dag var det inte väntat alls så jag ska erkänna att jag kom av mig en aning ;-).

För några år sedan hade aldrig denna typ av konversation existerat och man har hört extremt mycket om olika typer av kommunikation via nätet vilket kan vara rent otäckt i många lägen.

Men nu är inte läget riktigt sådant utan ibland kan det dyka upp lite krydda på tillvaron genom några få ord i text...jag kan varmt rekommendera detta till er som vill känna en lite annorlunda touch på förhållandet och vilken nivå man är på är naturligtvis upp till varje individ men jag kan erkänna att spänningen kan öka avsevärt även efter nästan 20 år...

Självklart finns det miljoner typer av kryddor men detta är en liten enkel sak som inget kostar förutom lite av er dötid, ta tillvara på den och uppskatta er partner på ett annorlunda vis om ni aldrig tidigare gjort det....det ger faktiskt mer krydda än vad man tror. Bara att veta att man finns i partnerns tankar lite då och då kryddar en bit på vägen bara det, så snåla inte med att uppmärksamma varandra.

Bara ett litet tips och en knuff till mer spänning när det börjar svalna ;)...det gör det hos alla till och från men oftast går lågan att tända med enkla medel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar