Summa sidvisningar

torsdag 5 mars 2015

Uppvaktad av maken...


God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Ibland kan mat uppmuntra...så därför klämmer jag in en liten vänlig chest.....

I fredags hade jag en jobbig kväll men godhet kan vända på en stor del av humöret. Jag hade en kväll av både elände och smärta men jag hade även en gullig make som gjorde sig ansträngningar i köket för att muntra upp en aning. Jag tackar oerhört för sådana stunder som dessa då det kan få en att må bättre för en stund även om man tror att det inte kan hjälpa.

 Även om smärtan är där,så mår kroppen bättre när själen mår  bra. Patrik snitsade till en middag och efterrätt...tack snälla rara för ansträngningen <3 det var både gott och välbehövligt att få det där lilla extra <3



Kan säga att det var väldigt gott  ;)


Gubben snitslade även till en efterrätt även om det var kalabalik i skåpen efter ingredienser, Godare paj har jag ätit men nog ingen med så mycket kärlek i ;)
Tack Darling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar