Summa sidvisningar

måndag 23 mars 2015

Orken tog helt slut...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Hade ärligt talat inte tänkt mig denna kväll så här. När jag idag kom hem så var jag precis död, frusen, hungrig och jätte trött.
Patrik grejade lite mat och jag plockade undan och dukade innan vi åt. Vi kokade på Farmen vilket var både avsnittet igår och det idag. Efter det har jag varit helt loj. Har haft tanken på att skriva hela kvällen men het jäkla nördigt plakat så jag har bara glott på datorn utan att orka ta upp den i knät och sätta igång....

Har funderat massor över massor idag och allt händer i rasande fart så jag hinner knappt att reflektera över saker, jag hinner inte smälta en upplevelse innan den andra är gjord!

Nu ska jag skita i allt för ikväll, jag ska ta mina mediciner, natta babesen, släcka mer och gå en trappa upp. Jag hoppas på en pigg dag imorgon med mycket aktivitet av nyttig karaktär och att jag hinner skriva ifatt helgen med alla hädelser samt dagen idag.

Nu avstår jag allt och tänker söka värme hos min make som redan sover....synd för honom att han kommer att vakna ;)...

Syns imorgon alla friends ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar