Summa sidvisningar

tisdag 3 mars 2015

Samlar ihop mig...och vaknar till...

God morgon  alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Som ni säkert märkt så somnade jag inom kort igår. Tog datorn med mig och skrev min lördag som jag inte tagit ifatt men texten försvann och jag somnade från ena sekunden till den andra med dator och allt...
Skulle behöva skaka vissa känslor av mig...de suger energi i tankarn. Jag har fan inte tid med sånt.
Sitt ner...andas djupt...töm hjärnan och slappna av. Det är vad jag nu ska göra innan jag gör något annat.

När jag känner mig redo så återkommer jag med det jag tänkt ;-).

Ska nu ta min andra kopp kaffe och njuta av tystnaden en stund medans hundarna sover efter de nu varit ute och jag åter igen skurat groventrén efter de kommit in med sina skitiga tassar ...

Hej på en stund...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar