Summa sidvisningar

måndag 9 mars 2015

Överraskade. ..

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag ska nu berätta om en verkligen överraskande upplevelse som jag aldrig kunnat drömma om. 
I helgen så var vi iväg på Borgen på fredagen, lördag morgon så var jag ganska trött och tung i huvudet ska jag erkänna. Det var inte så farligt mer än att det var en brist på sömn och i sambans´d med en aning förfriskningar så blev det jobbigt dagen efter.

Jag klev upp skapligt och började städa som jag alltid brukar göra. Jag får muppet ryck av att det ser ut dagen efter då man inte har allt i ordning som man brukar. Jag struntade i att fixa till mig och klev bara ur sängen och gjorde mitt race.
När förmiddagen hade passerat så tittar Johanna på mig och småler och så säger hon....

- Du kanske borde fixa till dig, lite....
-Va, säger jag och varför då?  Det spelar väl ingen roll? Eller?
Hon ser lite full i fan ut och fortsätter....
- om du inte ska se ut sådär när besöket kommer förstås...
-Va!!! Vadå besök, äru dum eller??? Vem sjutton ska komma hit???
-Skit i det du!
-Meeeen! Ok då går jag väl och duschar då, hinner jag det?
Ja det hinner du, Jag kan ta emot om du inte är nere då....
Sagt och gjort, jag fick inget mer att gå på så jag hoppade in i duschen ännu en gång.  

När jag sedan kom ut igen så hade det dykt upp en person, var Kalle åter igen. Vetja vad som skulle hända nu??? jag hade verkligen fortfarande ingen aning om vad det var frågan om...

När Patrik sedan kom hem från Hockey så skulle en bit av planeringen av slöjas...

Detta är vad jag fick order av min kära tös att läsa högt åt min make....



Är hon inte gullig <3


Stort tack till min älskade tös som har ett så stort hjärta av guld <3. Hon är en riktigt omtänksam person som sällan är osjälvisk och finns för andra om det behövs. Jag är stolt över den person hon utvecklats till, tydligen har mina värderingar på uppfostran förståtts mer än väl ....jag älskar henne sååå innerligt, Finner inga ord hur glad jag är...

Jag återkommer med vad kvällen har utvecklats till där hon bjöd ut sin mamma och pappa på tu man hand <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar