Summa sidvisningar

onsdag 4 mars 2015

Gårdagens bygge... :-)


God nattl alla nära kära vänner  och bloggläsare  <3

Eftersom jag har missat en del så tar jag igen lite allt möjligt. Men det här blir det sista för ikväll då jag absolut inte orkar mer, utan har redan varit på väg att somna ett par gånger men lyckats hålla mig vaken.
 Igår bad jag Patrik att han kunde bygga bågarna på vårt hus så som vi hållit på med på andra delar av huset så som på uterummet och även lillstugan eller boden där Johanna bor. 
Ja tror bilderna pratar för sig själva så jag berättar inte mer än att gårdagen nu bjuder på ännu en bit till klar på huset åter igen :)

Som vanligt så blir det bra när frun får bestämma ;)
Patrik byggde och jag har nu även målat. Målade även komposten åter igen idag men den har jag inte på bild då det blev för mörkt innan jag var klar. Pia följde även med Johanna hem dag så hon och Johanna har varit gulliga och gjort middag idag och det tackar jag för i allra högsta grad.. <3



Här är bågarna klara, men inte stolparna mellan bågarna...


Allt klart av bågarna på utsidan, målade 2 ggr men jag misstänker att jag får ta en tredje omgång..


Samma sak men framifrån. Har dock en hel del att tvätta efter hundarna nu när våren kommer och det har torkat upp på gräsmattan ;)


Samma sak men bara framifrån...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar