Summa sidvisningar

onsdag 25 mars 2015

En stund över ....

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Har nu klivit upp för lite mer än en timma sedan och utfört mina vanliga åtaganden som jag brukar. Det är en del rutiner som genomförs i turordning, som vanligt. Idag har jag haft en riktgt lugn morgon med Alice vilken har varit mycket lugnare än vanligt...och fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om.
Jag har nu hunnit med ett par koppar kaffe redan och snackat med Patrik innan han for iväg till sitt arbete. Jag själv är åter på väg till Norrköping för ett nytt möte med Elin på ITA vilket är trevligt. Det blir den sista svängen denna vecka.

Jag tar nu en stund på mig innan jag åter ska sätt fart och ge mig iväg så jag ska nu försöka hinna med en del av mina upplevelser de sista dagarna vilket jag inte hunnit med alls.

Natten har varit bra men det blev inte mycket sömn trots allt eftersom jag var i säng vid 01.00 och så upp vid 6.20 ca. jag vaknade även av att jag själv pratade i sömn vid ett tillfälle under morgonen. Jag vet att jag var förbannad på något och talade om att det var en idiot. Jag kan endast se siluetten av den personen i mitt minne men sorgligt nog inte minns mer.

Jag hade en bra dag igår med mycket nyttiga saker vilket jag ska berätta om...

Slutar här för att återkomma med fortsätta senare då jag hunnit med lite andra saker i mellan.
Jag önskar er alla en riktigt bra dag och jag själv hoppas på att jag kommer bli helt reko för dagen.

Ses strax igen.. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar