Summa sidvisningar

tisdag 24 mars 2015

Fullt ös....

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Smiter in med några rader, har en helt fullspäckad dag som är i fullt ös redan..
Sitter just nu i telefonkö till skatteverket. Dax att kolla upp taxerings värdet på nytt...

Ska boka en tid för ny värdering av huset så får vi se om man har varit duktig eller ej. En del av mina uppdrag har jag hunnit men men oj vad jag har att göra idag, bokningar, papper, data, Alice är galen redan, städa, iväg på dans men idag får jag titta på då jag inte är frisk än.
Försöker beta av så mycket jag kan efterhand av alla inläggen som väntar i utkastet, där ligger nu 20st tror jag och fler lär det bli eftersom det händer grejer hela tiden!!!!
Hinner inte med, tacka fan för att jag mår relativt bra...
Ska bli spännande och se vad jag hinner med idag.

Säger hej så länge och återkommer snart nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar