Summa sidvisningar

onsdag 18 mars 2015

En tidig morgon...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Klockan är nu 6.10 och jag kan inte sova mer. Jag kom i säng ganska död vid 23.15 igår och då blir mina morgnar tidigare än vanligt. Jag sitter nu och lyssnar till sprakandet från brasan jag nyss tände. Avnjuter en god kopp kaffe som Kalle lyckades fixa till mig, han lånade ut sin maskin till oss igår i väntan på att våran ska komma hem från sin service igen. Det var riktigt snällt :). Har även satt på en hel balja vanligt kaffe som jag tar till efter att denna goa kopp är slut. Har lite ont i halsen och hoppas att kaffet lenar upp en del, det skulle verkligen vara skönt, har varken tid, lust eller ork till att bli sjuk nu.

Eftersom jag nu sitter helt ensam i tystnaden och hundarna fortfarande inte riktigt fattat att det är jag som är uppe och springer så passar jag på att skriva några rader under tiden.

Jag hoppas att ni saknat mina rader något i alla fall för det är för mig som för alla andra bloggare...roligt att se om skriften faller i intresse. Att få lite respons även om huvudsaken är att jag får ner mina rader åt mig själv är självklart lite roligt och en sporre att fortsätta.
Jag ska vara ärlig och säga att jag i måndags var och köpte mig en traditionell dagbok för att eventuellt skriva i i stället för att blogga. Ibland får jag sådana här snilleblixtar då jag känner att jag inte skriver så värst mycket av intresse, så jag hade nästan bestämt mig för att återgå till min dagbok som jag förr gjort i så många år.

Ni får självklart hemskt gärna tycka till om detta och det jag mest kommer sakna om jag inte fortsätter att blogga är att få bilder till mina texter så visst överväger det att fortsätta men jag har inte 100 bestämt mig ännu...kanske ska man bli den där hemliga människan då inte någon alls har en aning om vad jag gör, känner, tänker och handlar, Jag vet att det naturligtvis finns några som läser allt jag skriver även om det kanske inte görs varje dag för vissa dagar när man har tid läser man ifatt.

Jag vet att någon sa en gång...åh jag tycker det är så roligt vad du än skriver...känns som om man är en del i din vardag.

En annan ...jag tycker det är så roligt att läsa allt men framför allt då du skriver om dina babes ....
Jag läser allt du skriver och tycker det är intressant....

några fler kommentarer har kommit i text men de flesta är från vänner den muntliga vägen....typ..
ååh jag har nu kommit efter...jag har inte läst ifatt ännu....nu har jag läst ifatt din blogg så nu vet jag hur du mår..

.yeees! lite nattlektyr ...

Sådana här kommentarer gör att man gärna delar med sig men är det helt tyst och man bara vet att si och så många har läst så är intresset för att skriva mindre.

Jag kommer nu att ta några inlägg för att ta mig ifatt igen och sedan får jag kika hur stor responsen har varit, jag trivs ju med att skriva så finns intresset från läsarnas sida så fortsätter jag självklart...

Puss och kram...vi ses snart igen <3  Önskar alla en fantastiskt trevligt dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar