Summa sidvisningar

söndag 22 mars 2015

Torsdag fortsätter med trevliga ting men slutar trist....

Fortsättningen av dagen innehöll en del städ på tomten. Jag städade entrén till fin ingången och Kalle som dök upp fick snällt skruva ihop 2 små trädgårdssoffor åt mig ;).
Det tackar jag såklart för. 
Kalle skulle vara hos mig under kvällen när Patrik skulle åka på Hockey. Vi skulle se på film och dansa lite som repetition från kursen i tisdags och så skulle han visa lite från sin Söndagskurs han gick.


Vi hade en trevlig kväll som vi brukar men jag började att känna mig matt och inte alls kry. Tror heller inte att det var helt smart att ge sig på att dansa även om det inte var mycket. Jag hade haft fruktansvärt ont under hela eftermiddagen så jag inte kunde röra mig men fick prova ett kadunder liniment av Kalle vilket jag berättar om i annat inlägg....men jösses säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar