Summa sidvisningar

tisdag 10 mars 2015

Läsar statistiken på Bloggen ändras...

Med dessa rader ska jag bara nämna att jag ser att statistiken på läsar siffrorna har ändrats radikalt. Jag märker att fler verkar följa och gilla det de läser och det tycker jag är roligt. Min blogg är mitt liv, ibland rörigt, ibland smärta tyvärr, ibland galna upptåg, hundträning, utflykter, kärlek och lite snusk ---- ja allt möjligt.

Roligt att se att den läses och faller några i smaken. Igår toppades siffrorna och många nya inlägg ror sig mot toppen, men självklart är de mest tragiska inläggen fortfarande i topp då människor tilltalas av elände mer än glädje.

Sorgligt men sant, önskar er en bra dag och fortsatt trevlig läsning. Självklar blir jag glad om de som följer bloggen kan trycka få den knappen i bloggen. Självklart är jag också nyfiken att se vilka ni är ;).

Puss och ha en bra dag mina vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar