Summa sidvisningar

tisdag 17 mars 2015

Mina fina grabbar...


God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Eftersom jag inte  varit så värst mycket i skrivar världen just sista veckan och nu åter igen är trött så bjuder jag på en kortis som gjorde mig både otroligt glad och stolt.

Jag fick förra veckan fina känslosamma sms som fick mig att fälla tårat av lycka.


Hej! Lex hälsar att han mår utmärkt och idag har vi börjat lite att träna blodspår. Han är en underbar vovve och vi är såå glada för honom.

Dessa ord fick jag i ett sms från de nya ägarna som Lex flyttat till. Jag är så tacksam <3


En utedag i Nedra-Kulla <3
JAg är så oerhört glad över denna bild. Här går nu Atlas fritt med katterna på gården och det funkar hur bra som helst. De är så nöjda med honom och han är allt vad de kunnat önska sig och säkert mer därtill...<3

Ett enormt STORT TACK till alla min valpköpare för att ni alla gör ett bra jobb och delar er glädje med mig, ni kan inte ana hur mycket det betyder!!!


Jag avslutar denna kväll med detta men återkommer med några nya rader imorgon, har massor som ligger och väntar men inte hunnit med när orken funnits. Jag lovar er att när jag hunnit ifatt med skrivandet så tror jag att ni förstår. Kan dock meddela att vecka har varit oerhört blandad på alla möjliga vis så jag återkommer med delgivningen så snart som möjligt. Jag säger nu tack och godnatt och önskar er alla en god sömn och söta drömmar. Själv hoppas jag på en bra natt med ett uppvaknande utan smärta och att jag är frisk. Har haft känningar i halsen hela dagen men hoppas nu kurera mig via sömn ;)

Ses snart igen ....om ni vill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar