Summa sidvisningar

måndag 9 mars 2015

Främmande.....och självklart spännande även för oss...


God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Inlägget denna gång innehåller text ur menyn som vi käkade då Johanna bjöd på Indiskt på tu man hand. En mysig restaurang med mycket dofter som gav ett intryck som man faktiskt inte är van vid. Musiken som spelades var naturligtvis i Indisk anda och skapade en harmoni som förflyttade tankarna mot Ganges floden där man renar kroppen från ondo och synder där själen renas enligt hinduismen....

En speciell känsla sammansvetsade tankarna och jag lovar att de endast föll i min tanke då Patrik absolut inte varken tänker eller känner som jag i fall som dessa


Information om restaurangen


Vårt in indiska bröd


Patriks förrätt


Min förrätt


Patriks tillbehör till förrätt

Min gryta med räkor såklart ;)

Mer om restaurangbesöket följer i nästa inlägg då maten visas i praktiken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar