Summa sidvisningar

onsdag 25 mars 2015

Det jävligaste krutet jag provat...

Tjing igen!

Jag berättade för ett tag sedan om att jag hade provat ett liniment när jag hade vansinnigt ont och inte alls kunde röra mig. Det var förra veckan på torsdagen när Kalle kom hit och kompade med mig under tiden som Patrik var på Hockey. 
Kalle hade med sig ett liniment som jag skulle få prova som han hade beställt från nätet. Detta är lite enklare att hantera än tigerbalsam eftersom detta är ett stick som man bara drar över det smärtsamma området. Jag tänkte när Kalle hade detta med sig att jaja det är ju som allt annat och jag har svårt att tro på olika saker.
Jag bad Patrik om hjälp att smörja in detta på ryggen vilken han hjälpte mig med. Detta luktar inte alls så farligt som man kan tro utan tigerbalsam luktar mycket värre.

Efter att jag blivit smord så återstod en stund av väntan och jag hade samma känsla som jag ofta har. Det händer liksom inget alls. 
Efter ca 20 minuter så började det att svalka och jag tänkte, TACK FÖR DEN! jag trodde jag skulle frysa ihjäl utan den svalkande känsla som hela nedre delen av nu befann sig i. Efter ytterligare en stund så började det att istället värma. Och herre min ge vilken värme! Satan i gatan vad det brände!!! Det blev så varmt att det kliade i skinnet!, helt ofattbart! Snacka om att det var drag i detta liniment! 

Jag har aldrig varit med om något liknande och kommer bli en bra kompis med denna produkt. Jag hade så ont innan och kunde inte varken böja mig och hade svårt att sätta mig ner. Tanken var att Kalle och jag skulle dansa lite och jag kunde ju innan inte röra mig alls! Detta hängde i väldigt länge i mer än 4 timmar! Alltså när det bränt ett tag så lade sig värmen för att snart igen börja om att verka. Som sagt har aldrig någonsin varit med om liknande. Patrik fick även han ett drag över svanken innan han for på hockeys och han kontaktade både Kalle och mig flera gånger under matchen för att fråga hur jäkla länge det skulle hålla på att bränna.

Jag köpte denna av Kalle som hade beställt en extra och jag kan varmt rekommendera detta liniment men jag tror att det borde stå en varnings text på...
Vad ni gör så akta ömtåliga ställen och tvätta händerna noga om ni varit i kontakt med detta för jag lovar att det bränner som satan! 
Ett litet tips till grabbarna som ska prova detta, om ni får något på händerna och måste gå på toaletten, för allt i världen...TVÄTTA HÄNDERNA innan för det är säkert inte alls behagligt att få detta liniment på snor-agusten!!! ;)

Som sagt ett kadunder liniment ;) för en billig peng. 130 kr tror jag om jag inte missminner mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar