Summa sidvisningar

fredag 6 mars 2015

Laddar för en bra kväll...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Morgonen startade inte på min sida vilket jag hoppas att den gör varje morgon. Jag klev upp och gick ner efter att haft problem att klä mig. Johanna frågade hur det var, jag svarade som vanligt att det är väl sådär. Jag visade vart jag hade ont dvs, från svanskotan och upp till midjans höjd i ryggen och lite stel i nacken. När jag skulle visa så såg det nog ut som jag hade nackspärr....men det är ganska bra sa jag.
Mmmm jag ser det fick jag till svar. Så är det nog oftare än vad jag reflekterar över för jag är så van, men andra reagerar.

Jag gick raka vägen ut i köket och  tog ett varv i dosetten, lite skitaktigt när man tänker på hur man bär sig åt 39 år gammal men är tacksam att det finns så jag kan få ut mer av livet. Johanna var gullig och satte på kaffe åt mig när det inte fanns något och Patrik hade eldat åt mig innan han for...tack snälla ni, det underlättar.

Idag var en sådan dag som jag inte knappt kunde komma ner till golvet för att fylla på vatten till Winston som var törstig och protesterade i en tom vattenskål. Johanna var åter snabb att hjälpa mig att ta upp den.

Efter denna morgon så har jag bara suttit och inväntat att jag ska känna mig lite bättre. Har miljoner saker åter igen att göra. Jag ska städa, ta hand om drivor med tvätt åt alla håll, kontoret väntar och hänger över mina axlar och när Johanna kommer hem ska vi åka och handla.

Ikväll så är det klubbkväll på Borgen och vi är för första gången anmälda så nu har jag att göra för att kurera mig så gått det går...och nog fan ska det gå jag har ju några timmar på mig men det är banne mig inte lätt. Hugo frågade mig igår om han kunde få vara hos mig och jag svarade att jag inte visste än och att jag hade mycket att göra. Det gör mig så förbannat ont när han så gärna villa vara här och jag inte känner att jag kan eller kanske orkar. Jag älskar verkligen den lilla pojken, och jag är så glad att han vill vara hos faster <3

Jag är visserligen glad att jag inte lovade igår för idag ännu är ingen bra dag. Jag ska nu försöka komma igång med att ta tag i vardagssysslorna så får vi se vart de tar mig idag...

Återkommer som vanligt vart efter, ha en bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar