Summa sidvisningar

onsdag 25 mars 2015

En orkeslös fredag....

God natt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu äntligen är jag klar för denna gång med allt som jag hade i tanken att jag skulle få gjort och jag känner mig sjukt nöjd med dagen även om jag har fått avstå från att dansa på buggen idag då jag både varit extremt förkyld samt haft ont så det varit bättre att avstå. Jag följde med in till dansen och beskådade idag i alla fall.

Nu när jag kommit så här långt idag tänkte jag berätta lite av mina senaste dagar vilket jag tänkt vid många tillfällen men haft fullt upp i ett åter igen...

Jag kan börja med min fredag, vilket brukar vara en bra dag, men ack vad jag bedrog mig! Vilken skitdag det blev ska jag erkänna. Jag blev idiot förkyld helt plötsligt. Jag hade riktigt ont i halsen och kände mig sådär bacillig som man kan göra, Munnen smakade sjuk och huvudet var tungt som, jag vet inte vad. Jag frös som en dåre och trodde aldrig jag skulle få upp värmen i kroppen.

Jag som ni förstår så hade jag säkerligen feber också men jag tog aldrig någon temp men jag antar att det dock var ett faktum i alla fall...

Jag kontaktade Anna som jag var bjuden till under morgondagen och berättade hur jag mådde så hon kunde förbereda sig på att jag kanske inte kommer dit på fredagskvälls galej med tjejerna. Jenny var också bjuden men hon var också som jag sjuk, så vi hoppades båda att vi hade ork till att kurera oss fort så vi kunde åka dit imorgon ;)

Ja gott folk bättre än så här blev det inte utan jag blev bara sämre.Jag svor långa ramsor över att jag mådde som ett arsle med man kan ju göra värst mycket åt det...

Men detta säger jag godnatt och avslutar mitt inlägg, vilket inte blev så värst långt. Känner att det inte är riktigt läge att fortsätta skriva nu då jag äntligen får gå och lägga mig. Jag börjar nu åter igen sitta och nicka i datorn

Önskar alla en godnatt <3 så återkommer jag till er så fort jag bara kan :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar