Summa sidvisningar

fredag 20 mars 2015

En dag för bloggen???

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Vakande upp med en näsa som var helt igenkoxad, ryggen värker och hela kroppen skriker att den inte vill vakna idag. När jag försöker sätta mig upp så får jag en hostattack som gör sååå ont i bröstet så jag nästan tror att bröstet ska brinna upp. Smärtan går ut i vänstra bröstmuskeln och snett ner under armen...det gör riktigt ont, samtidigt så högg det naturligtvis i ryggen så pass att värken från förlossningen är larvig...fy faan rent ut sagt vad ont det gjorde. Jag vill verkligen inte hosta, nysa eller spänna mig hastigt...

Efter en liten stunds återhämtning efter den pärsen så tog jag mig kravlandes upp ur sängen, stapplade ner för trappen med ett ben i taget då det andra inte hängde med.  Möttes av värmen från brasan som Patrik hade tänt innan har for till arbetet. Det kändes skönt, hade verkligen ingen förmåga att kunna få igång en brasa nu när jag kom ner. Rullade mig en cigg och satte mig vid brasan.

Hundarna var som vanligt glada att se mig, vi gick sammansvetsade ut i köket för att värma en kopp kaffe i mikron. Den var inte god men kändes skön för halsen.

Jag kikade min facebook en sväng och upptäckte en himla massa strumpor på bilder överallt och förstod att jag missat något så jag fick till slut klarhet i vad det var.

Nu sitter jag som ett kolli i soffan, orkar inget, ber Johanna som också varit sjuk men inte samma att ta in några pinnar åt mig att försöka tända eftersom jag känner att jag inte klarar det själv just nu.
Har lyckats fått igång en balja kaffe till och släppt ut hundarna på morgonkissen så nu är hela groventrén full av leriga tassar över hela golvet...
Men det får va...orkar inte...fixar inte....vill inte..


Idag blir en passiv dag. Hoppas bara att jag slipper att få migrän idag, det är så krävande så jag ber om att få slippa det idag...hoppas min bön når fram.

Får se om jag får respons nog att mina följare vill att jag skriver ifatt en del idag för de är nog den enda ansträngningen jag orkar idag...

Jag återkommer och så höjer vi siffrorna för bloggen tillsammans idag om intresset finns för idag finns tiden och jag har som sagt ingen ork till annat än att krypa ner i soffan...

Vi får se om vi syns <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar