Summa sidvisningar

onsdag 4 mars 2015

Jag är så stolt, med all rätt...




God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag har åter igen fått kvitto på ett oerhört bra jobb. Jag är så vansinnigt stolt över mina fina bebisar som jag har avlat fram, gett första tryggheten och hittat bra hem åt. Som ni säkert redan vet så har min Blaze dvs Lex köpts tillbaka av oönskade själ av förra ägaren, den ägaren som har haft honom från valp. Jag hittade en ny familj för honom för ett tag sedan och det funkar kanon och de är verkligen nöjda. Jag är så stolt över Lex första köpare som lagt en bra grund för honom att stå på under hans första år.

Nu när hans andra familj kommit i gängorna så skickar de bilder och beskriver hur de har det och jag är såå tacksam och glad. Jag har verkligen lyckats hitta underbara människor till mina babes.


Lex i nya hundgården Allt är toppen och han sköter sig exemplariskt (nya ägarnas ord)

Ungefär samma historia hände med Atlas min först födde ur första kullen, det var lika där. Första ägarna gjorde ett kanon jobb och de nya är kanon bra för honom. De skickar kort och vi pratar ibland, helt fantastiskt att jag lyckats hitta så fina människor. Tacka fan för att jag tror på mig själv, och gör som jag känner <3

Igår fick jag även en annan underbar nyhet som jag skulle vilja skrika ut över hela världen, lilla Bebe alias Zita som är kullsyskon med Bello, Blaze, Bulldozer, Bimbo är nu röntgad och är helt utan anmärkning!!! Tack gode gud för det och nu hoppas jag på att de andra också är fria :)....stort lycka till allihopa med er kommande röntgen, jag håller tummarna hårt!!



Tack snälla rara för att ni är så underbara allihopa <3 önskar er all lycka till <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar