Summa sidvisningar

måndag 9 mars 2015

Stort grattis Darling...


Eftersom några vill att jag fortsätter skriva så kan jag väl fortsätta lite till ;)


Igår var inte bara en promenad som utfördes utan det var även min makes födelsedag. Jag hade frågat flera gånger vad han önskade sig i present men han svarade inte något speciellt. Han är en riktigt tråkig människa eftersom han har ett eget företag så är det mesta han behöver och vill ha därigenom så det gör det mycket svårare för mig då att finna något som kan finnas av intresse.

Faktiskt så slog mig en tanke dagen innan alltså i lördags att han är sjukt tänd på dessa tråkiga hockeymatcher så varför inte det. Jag fick då rycket att skapa en födelsedagspresent på egen hand vilket jag gjorde.

Nedanstående är vad jag skapade på söndagmorgonen före vår utflykt som vi hade i hundgruppen.
Jag kan skvallra om att han blev väldigt glad och visade det, vilket kändes trevligt och var uppskattat.



En kul grej, roligt med eget skapande...


Bara för att jag tyckte det var lite festligt så gjorde jag även lite skojiga biljetter ;)


I fredags när jag besökte bolaget så slog jag på stort och inhandlade en cognac till kaffet vilket Patrik har efterfrågat länge så nu var det dax och ett passande tillfälle.

När promenaden var över i Lördags så åkte vi hem och hade Kalle, Adde, Jenny, Lotta och Pia med oss hem för att fika. Medans jag och de andra hundägarna försökte att sätta ihop hundar där ute så gick Johanna och Pia in för att fixa lite fika till oss alla. Johanna och jag hade varit nere och smyghandlat och lagt alla tillbehör ute hos henne i hennes stuga så att vi inte skulle avslöja något. Jag hade även fått avböja Micke som skulle ha haft hjälp med en dörr av Patrik denna dag men det hade sabbat mina planer, men Micke han var med på noterna och det tackar jag för.

På förmiddagen före promenaden kom Helen med lilla Ellen och grattade och drack lite kaffe för att sedan följa med oss under vår utflykt. Jag tackar naturligtvis henne för att hon ville komma till oss, jag uppskattar det och jag tyckte det var riktigt roligt. Ebba och Alice var sjukt glada och pussiga och ville verkligen vara mer eller mindre innanför skinnet på lilla Ellen.

Tackar alla för en bra dag och jag tror att Patrik hade en väldigt trevlig dag...

När kvällen var kommen och alla åkt hem så slog vi alla ihop som korthus här och var helt slutkörda. Det blev en stunds poolande senare under kvällen vilket var riktigt skönt efter att vi båda hade väldigt ont i våra ryggar efter dagen...

Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra lördag ni med....


Nu börjar jag snart komma ifatt med mitt skrivande men än är jag inte klar...puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar