Summa sidvisningar

fredag 27 mars 2015

Samarbete med Klosterkvarn...

Fortsätter .........

Ja gott folk nu har jag berättat om min helg så nu kommer lite andra saker som faktiskt hänt därefter. För längre sedan berättade jag att jag har haft ett himla stul med Animail vilket inte slutat förrän nu. Jag fick min sista räkning på 6525 kronor därifrån och den egentliga summan var faktiskt 4471 så ni må tro att jag varit munter. Man hade även skickat detta till Klarna och där hade jag nu en skuld. Jag har nu betalat min faktura på den summa som stämmer så nu får vi se om de har gjort allt de ska.

Efter allt detta strul åt alla håll så har jag nu kontaktat Klosterkvarnen och inlett ett samarbete där när det gäller mitt foder. så är fler intresserade av Tello premium blå så hör av er så kan jag beställa mer. Jag har nu stående beställningar varje månad så det räcker åt mig och även Atlas.

Säckarna kommer att kosta 330 kr och jag kommer att hämta dem hem till mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar