Summa sidvisningar

måndag 9 mars 2015

En morgon med blandade känslor...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Har nu precis klivit upp och har idag en mikrad kopp kaffe på bordet som om jag ska vara ärlig smakar skit. Efter denna natt har jag nu vaknat och lyckats ta mig upp, men fy sjutton så jag mår. Hela bakdelen och halva ryggen gör så ont. Jag hoppas innerligt att det blir bättre innan jag ska sätta mig i bilen för att åka till ett bokat möte idag.
Just nu känner jag mig nästan bakfull, och överkörd.

Känslan när jag kom ner och hundarna mötte mig i samband med solens vackra strålar gav mig en aning hopp om dagen i alla fall. Alice kom och mötte mig och har varit tätt vid min sida precis hela tiden. hon har kommit och satt sig så nära att kroppen värmt mig och som vanligt så har hon diskat hela mina ben.
Säga vad man vill om denna obstinata donna men urgo är hon. Just nu har hon precis klivit ner på befallning efter att först komma och lägga huvudet mitt knä och när jag fortsatte skriva vidare med hakan på tangentbordet och strax därefter smyga upp sin lilla smidiga rottweiler kropp i mitt knä för att blotta sin hals och pussas...
Hon är bara för go min lilla bebis på omkring 38 kg.

Så här är läget just nu och jag ska nu dricka upp min kopp äckligt kaffe och försöka komma i ordning för att ge mig iväg senare. Jag har en hel lista upplevelser och känslor som väntar att få komma ner i text.

Om jag inte hinner längre än så här på en stund så önskar jag er en underbart bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar