Summa sidvisningar

tisdag 31 mars 2015

Det händer massor nu....

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag är åter igen dålig på att hinna med i bloggen. Dagarna har varit och är fyllda så att jag varken har tid eller ork att skriva just nu.  Jag  ber om ursäkt för det. Lovar dock att ta igen det så fort jag bara kan. Jag var igår sist i säng och idag först upp efter inte så många timmar.  På morgonen nu har jag målat lite och är fast besluten att vissa saker ska göras klart inom kort. Det är nu massor som sker och vi har en deadline imorgon kl. 11.00 därav all stress. Jag mår dock bäst när saker står mig upp i halsen och jag knappt hinner med utan är på bristningsgränsen av vad man ska kunna klara av. Vi har nu haft en fullspäckad vecka och är inte klara ännu men jag lovar att delge vad som händer i mitt liv bara jag har lite tid. Ni som läser min blogg får härda ut i väntans tider en stund till...

Puss ... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar