Summa sidvisningar

söndag 19 april 2015

Allmän vardag med blandat...

Nu har tisdagen kommit och denna vardag innefattade en del städande som ganska ofta. Jag hade massor av samtal att beta av så som a kassan, smärtkliniken, kontakta en tjej gällande hur jag bär mig åt för ett MH för hundarna (mentalbeskrivning).

Eftersom det är tisdag så brukar det vara dans men det var denna gång inställt och det under hela veckan. Det passade mig utmärkt då jag inte var riktigt reko för att dansa.

Jag ringde även till vårdcentralen men lyckades få veta att de jävlarna rent ut sagt har fittat till min remiss till smärtkliniken så jag nu kommer få börja om igen med in väntan till smärtkliniken....tack till Söderköpings Vårdcentral ännu en gång. Dessa kompetenta människor som är så kallade  läkare kanske borde se till att gå en svenska kurs så de klarar av att läsa instruktioner hur man fyller i ett häfte! Det är verkligen inte ok att patienterna ska få lida av detta. Jag har nu i efterhand pratat med försökringskassan ännu en gång och fått ordagrann info att det inte går att samarbeta med Söderköping då det hela tiden byter personal och ingen varken blir kvar eller stannar länge nog för att hjälpa en patient som inte har akut sjukdom utan en bestående! Så förbannade ynkligt så det inte finns ord. Jag hoppas en dag att de asen ska få sota för hur de behandlar människor, det är bara vänta och se...

Förövrigt blev det inte mycket gjort men detta tog hela dagen och jag var verkligen dö-slut när kvällen kom...

Kommande dag var åter en dag med fullt upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar