Summa sidvisningar

söndag 19 april 2015

En familjekväll med Hugo

En extremt full onsdag väntade just nu.

Patrik for iväg och jobbade några timmar på morgonen och jag grejade hemma. Vi hade ett bankmöte nu efter att ha värderat huset på nytt. Jag tänker dock inte delge i detalj men kan säga att allt gick bra som vanligt och att det mesta löser sig på bästa möjliga vis.

Jag var ute i husvagnen och kollade över hur det såg ut, om det bara var att kunna ge sig iväg med den vilket det var. Den ska vidare ut till Ullis och Ludde för att ställas där ett tag för att jag ska få tid att umgås med Ullis och att träna hundarna med husvagn lite innan vi ska ge oss iväg.

Jag hade även bokat att vi skulle ta med oss Hugo till Norrköping en sväng för att fira honom lite eftersom han har fyllt år. Han skulle komma till oss vid 15.00 ca och när Patrik kom hem var det dax att ge oss iväg.

Vi åkte först förbi på Grizzly zoo för att jag skulle lämna tillbaka en vara som inte passade och då frågade Patrik om Hugo ville kolla på djuren en sväng vilket han ville såklart.
Vi gav oss därifrån till Max och käkade och hade där väldigt trevligt. Innan vi satte oss i bilen igen så fick Hugo ta sig ett varv i hoppborgen som det har utanför restaurangen vilket han var väldigt förtjust i.
Vi var inne en snabbis på plantagen men det blev tyvärr inga vårblommor där då alla penseér såg så vansinnigt tråkiga ut så den butiken gick fort kan jag lova.

Hugo började nu att visa att han var trött så vi tog svängen förbi IL för ett ärende och åkte sedan mot Söderköping igen. Vi stannade till på Statoil och tog en varsin mjukglass vilket var mer än uppskattat av Hugo :)

När vi käkat klart så rörde vi oss åter hemåt då Hugo nu var riktigt trött men beläten. När vi lämnade av honom var han lite kartig över vad kvällen hade inneburit och jag fick en riktig bjönkram vilket betyder massor såklart <3

Vår kväll var inte slut än då Patrik och jag nu tog oss an uppgiften att köra iväg husvagnen. Det tog en god stund med fika där och uppställningen. Jag frös som ett as men jag tror att det berodde på att jag nu var så fruktansvärt trött.

Vi båda var helt förstörda då vi var hemma igen så vi var verkligen inte svårnattade....

Tack för en bra dag lite bilder nedan från dagen   :)



En glad lite skit <3


Mättar magen..


Muuuums...


Lite lek..


mina hjärtan <3


Glufs ;)


Nu är husvagnen på plats :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar