Summa sidvisningar

lördag 25 april 2015

Fredagen bjuder på fortsatt camping och eldprov......

Fredag 10:e april

Morgonen nalkas efter att ha varit mysig blandad med en orolig sömn på grund av smärtan i ryggen då an inte har den madrass som man är van vid vilken är en snäll tempurmadrass annars.

Jag vaknar av klockan 6.00 och strax därefter så ser jag att Ullis är vaken via facebook där hon skriver ut att det nu finns kaffe. Detta gör hon för att inte väcka mig om jag sover, hur sött som helst <3.
Jag var ju vaken och kikade lagom i telefonen så jag blev glad så klart och svarade att jag kommer. Nu var spänningen olidlig! Skulle min husvagn vara intakt då jag kom tillbaka när jag lämnade Ebba och allra helst Alice ensamma och gick därifrån??? De båda men mest Alice lider av separations ångest när jag går.

Hur det än var så provade jag och så fort jag stängde dörren for Alice upp i fönstret på dörren för att kolla vart jag var som vanligt Nr vi är hemma och jag går ut och hon inte får följa med så går hon helt bananas även om Patrik är inne...det är ju en aning jobbigt om man säger så.
Jag gick till Ullis och fikade och hoppades på det bästa...
Blev väl kvar ca 45 minuter och när jag kom tillbaka så var allt som det skulle, mina babes hade sovit vidare men nu när jag kom var de som en hel tornado! ;)

Jag tog mig an dem såklart och rastade dem och de fick mat. Jag plockade och röjde lite till och därefter så var jag inne hos Ullis och åt frukost rund 9.30 hugget. Det funkade även att man inte är van....men om det var jätte gott det kan jag inte direkt svara på men det gick ...

Jag gick sedan därifrån och försökte åter igen ta mig ut på datorn men det funkade verkligen inte. Tiden gick och jag började bli rastlös med hundarna...har lite svårt att vara stilla jag med, det kliar liksom i hela kroppen efter för lång tid utan att ha något att sätta händerna på...
Jag beslutade mig för att åka hem en sväng. Jag kunde då låta hundarna springa av sig lite hemma och jag kunde luncha för att sedan åka tillbaka till husvagnen igen...

sagt och gjort så fick det bli....jag tog bilen raka spåret in på tomten och gjorde det jag skulle....
utan att alls ha en aning om vad som väntade mig bara timmar efter jag i lugn och ro tillbringade kvalitetstid med mina babes....

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar