Summa sidvisningar

torsdag 30 april 2015

Fortsätter med Torsdagen v 17

Kör vidare på torsdagen förra veckan...

Idag var en dag som jag åter skulle in på möte i Norrköping. Jag skickade till min handledare ett sms under gårdagen och undrade om vi ev kunde ändra tiden då jag hade problem med bilen. När vi igår var inne i stan så small det ganska rejält i bilen. Jag var ju och bytte däck nyligen och det var efter det som bilen började låta så jag var en aning orolig att köra den för det lät inte trevligt. 

Jag hade klockan satt på 6.00 så jag hann att hångla lite med mina babes när jag vaknade, Ullis bjöd som vanligt på kaffe sedan. 
Jag frågade Ludde om han hade ett fälgkors tillgängligt enkelt då mitt ligger under hundburen i bilen, vilket han hade. Han kom ut efter en stund och hjälpe mig att dra åt hjulbultarna och det var ett däck som hade taskigt åtdraget, det var höger fram. När jag sedan åkte hem för att göra mig klar så hörde jag faktiskt ingenting. När jag precis anlände hem så fick jag ett meddelande att mötet var inställt och att vi tar en telefontid eftersom vi inte just för dagen hade mycket att diskutera. Då helt plötsligt fick jag ju massor med tid till annat så den tog jag tillvara på. Jag städade hela huset både nedre och övre våningen så det var riktigt rent och fräscht överallt. Jag var jätte glad och skickade även en liten invit om intimitet till min make via chatten. Han blev glad ska jag väl säga, men är det inte märkligt att om man bara tar kroppen till lite hjälp så når man fram????

Tänker inte ens gå in på mer där....det är inte riktigt värt det för det är bara konstatera det faktum som faktiskt finns mer eller mindre genomgående över lag...

Under dagen så blev jag inbjuden till Ullis på middag vid kl 17 ca. Jag hade ju tänkt städa klart och sedan fara till husvagnen igen, vem vet vad som händer sedan? Jag är flexibel....

Patrik skulle åka till sitt andra arbete när han var klar för dagen...eller han kanske var på det denna dag redan...
Vad sjutton han skulle bli sen hem i alla fall det spelar ju ingen roll vart han var. Jag har nog att veta vad jag själv gör och det är rörigt nog ;)

Jag åkte ut och gjorde Ullis och familjen sällskap och tackade för maten såklart, gud så gulligt <3
därefter blev jag kvar till kl 22.00 ca men beslutade att åka hem till min gubbe. JAg hade gjort det jag skulle under dagen och kände mig nöjd med min insats....så jag var värd att få sova i min goa säng ;)

Patrik blev både överraskad och glad när jag dök upp vilket var trevligt, jag hade fortfarande saker som inte var i ordning i min telefon om jag ville ha ordning på så jag passade nu på under kvällen då jag hade kontakt. Imorgon är tanken att jag åter igen ska fara ut till husvagnen för mer träning med hundarna, det vore väl fan om jag inte ska kunna hålla ett lugn på en camping när jag är klar utan att de ska skrämma skiten ur någon med sitt vakt skall...

Ja ni gott folk så här slutade min torsdag... ;)

Önskar er en bra dag och tackar för mig just nu puss <3




Synd att säga att Alice inte trivs med matte i sängen ;)


Winston kopplar av ganska duktigt han med och gissa om han är glad som får sova nära sin matte, det riktigt lyser i hans ögon av glädje <3


Största kelgrisen är nog nöjdast i alla fall....lilla Ebba Bebba <3<3<3


Här är stolarna som jag köpte under gårdagen och de dynor som det hade rea på, köpte dem för att stolarna är svarta och de kommer bli jätte varma under sommaren och då kan det vara skönt att slippa skolla röven. Förövrigt duger detta mer än väl åt mig <3 

Ha en bra dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar