Summa sidvisningar

söndag 19 april 2015

En vanlig vardag....

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Har nyligen klivit upp och sitter nu i soffan under ett täcke och tänker igenom tillvaron som fart förbi. Jag har inte hunnit med att tänka knappt utan tiden rinner ur mina händer, jag vill försöka få ner det i text för jag så lätt glömmer men har inte hunnit det heller som ni vet. Jag har massor att berätta och jag är heller inte klar med min berättelse om hur ja grät floder för ett år sedan.
'Just nu har jag kastat ut mina babes som höll på att göra mig tokig här inne med sitt högljudda bus och damma som rök överallt.

Idag blir det ingen hundträff på det sätt som vi brukar, uppslutningen denna gång var för knapp så jag avblåste. Tanken var möte hemma hos mig med lydnadsträning mest kontakt möten och lek vilket är de viktigast byggstenarna att få fungera för fortsatt arbete.
Vi skulle sedan tagit en promenad till Viltvattnet för att luncha då det är riktigt vackert där och sedan bjudits på annorlunda transport hem igen som avslut men det får vi ta en annan söndag.

Idag vad jag vet nu kommer Pia, Lotta och Bella så vi kör lydnadsträningen ändå men fokus blir Bella och Alice. De andra två får vara passivt väntade idag då de inte behöver det lika intensivt som dessa två. Vi besämmer mer på plats och förövrigt blir det bara en vanligt trevlig söndag och besök av goda vänner <3 för det är precis vad det är...underbara vänner..

Om jag nu bara får vara ifred ett tag så ska jag försöka skriva ifatt lite som varit vilket är nu under de sista 10 dagarna. Det kommer tyvärr säkert bli lite hattigt med dagarna men det spelar ingen större roll, det viktiga är hur och vad som varit. Ska göra så gott jag kan ....

Kanske vill ni hänga med i min resa i vardagen trots allt ;) puss..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar