Summa sidvisningar

torsdag 2 april 2015

Äntligen är det bokat...

Har nu äntligen fått tag i ett MH-test till mina babes. Det var riktigt kämpigt ska ni veta. Har letat som en galning i sista stund hittade jag att det var Mjölby som var ansvariga för Östergötlands MH tester. Jag kontaktade en kvinna där och fick svaret att allt var fullt ...möjligen kunde det eventuellt finnas ett MH som gick att anmäla sig till i November i år men det var definitivt sista chansen. Märkligt vad detta var svårt!

Jag fick ett namn på en kvinna i Norrköping som anordnar MH där så vi skulle sammanstråla med ideer.
Slutligen så kommer jag nu hyra hela Mh banan vilket kostar 3800 kr mer eftersom just det är den extrakostnaden. Det får gå med 8 hundar så nu är allt klart jag hyr bana och figuranter, anmäler 8 hundar och förare vilket jag redan har att för anmäla det blir 7 rottisar och en golden. Alla mina valpköpare tycker att det är bra och en kul grej som jag anordnar eftersom det var näst intill omöjligt att få tag i.

Skönt att saker och ting kan lösa sig även om det är knöligt. Testet kommer gå av stapeln den 10:e maj så nu hoppas jag att alla dansar igenom banan med glans. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar