Summa sidvisningar

fredag 3 april 2015

Min fantastiska fredag

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Som ni ser och säkert förstått så är jag fortfarande inte ifatt ed vad som hände förra veckan. Vi hade planerat att värdera huset på onsdagen denna vecka och skulle fixa en den ena och en den andra, men jag hinner ;)...så jag tog pick och pack och åkte bort ett dygn ;)

Jag packade på fredag förmiddag för att åka till Jenny i Krokek. Vi hade bestämt att eftersom vi inte är 100 friska så hoppade vi vår Stockholmsmässa men tänkte ses på fredags kvällen ändå samt en plan B på lördagen. 

Innan jag skulle åka så pratade jag med Kalle som var hemma och var riktigt sjuk, han lät verkligen skrutt. Han hade ingenting hemma alls för att kunna kurera sig. Jag erbjöd mig att komma ner med vad han behövde till Strax nedanför Ringarum när jag skulle bege mig till Krokek för han hade ingen alls som var villig att hjälpa honom! Självklart finns man för en vän...eller???

Jag plockade in hundarna de stora tjejerna alltså...i bilen och for till Kalle med de varor han bett om som faktiskt Johanna köpte när hon var förbi Willys. Jag lämnade av dem och Kalle så verkligen inte kry ut, stackarn!
Jag for vidare in till Norrköping, till Hageby där Alice skulle dumpas av för att stadstränas och även katt-tränas med Fredrik i ett dygn medans jag var borta... (ett enormt tack till familjen Olofsson som hjälper mig med de situationer som jag har svårt att åstadkomma själv)

Jag for vidare till Krokek efter en stunds fika.

Landade på sedaner delen av eftermiddagen hos Jenny. Installerade oss i källaren och hälsade på lilla Sigge. Jenny bjöd på god mat och underbart sällskap som alltid, mycket tjejsnack och ett besök hos mamma Aina under senare delen av kvällen. Vi gick tillbaka och då var jag så himla trött att jag somnade innan Jenny hann lämna rummet....



En underbart trevlig kväll...<3


Ebba följde med och uppförde sig väldigt sofistikerat och respektfullt <3


Fick en liten present av min fantastiska vän som köptes till mig när jag hade en jobbig period i mitt liv..

Ett enormt Tack till Jenny för en underbar kväll, det behövdes verkligen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar