Summa sidvisningar

fredag 3 april 2015

Lördag plan B...

Helgen fortsatte med att styra upp efter mitt besök hos Jenny. Vi blev ganska sena iväg från henne då det tar ett tag för mig att komma iordning med både packning och kroppen. 

Vi hade en plan B vilket var att dra till IKEA...vi två fruntimmer hahaha...kan ju bra bli en sak...kul!
Vi tog vägen förbi hemma och lämnade Ebba och for vidare, jag körde hela vägen, helt ofattbart faktiskt. Jag brukar ju aldrig göra det utan överlåter körningen till andra annars. 

Det blev lite lunch på Thai i Ikanohuset.

Fredrik mötte sedan upp oss i Norrköping på vägen hem och Jenny bytte bil och flyttade packningen.

Jag fortsatte vidare till Hageby för att hämta hem Alice. Hon hade skött sig bra och det var skönt att höra.


På ingång...Åhh nu är det som julafton :D


Hoppsan vad saker jag behövde!


Det blev en nu lampa till matrummet ...åhh vad jag är nöjd...men den var inte gratis tyvärr ;)
Det kostar att ligga på topp sägs det ...


En liten ljusprydnad fixades på plats....


Nya kuddfodral till påsk :)

Tack till alla för ännu en underbar men tröttsam dag, <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar