Summa sidvisningar

söndag 12 april 2015

Hugo på besök <3


God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3
Eftersom jag varit väldigt dålig på att skriva ligger nu mängder med inlägg och väntar i utkastet där endast rubrikerna är skrivna. Här är ett av dem, jag kommer inte ens rakt upp och ner ihåg vilket datum detta var men jag vet att det var den dagen då Örjan, Petra, och Helen var här och hälsade på. Hugo kom också upp och fikade med oss och Loke och Vera. 

När alla åkte härifrån igen så tog sig Hugo en liten mys stund med hundarna innan han skulle gå hem igen.

Kommer ihåg att denna gång när han först ringde och vi väntade besök så sa jag ifrån att få sällskap innan jag hann tänka till att han faktiskt kunde göra oss sällskap. Jag kommer ihåg att han inte svarade och när jag frågade Emelie vart han tog vägen i telefonen så svarade hon att han inte kunde fortsätta att prata då han blev så ledsen så han grät, lilla gubben <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar