Summa sidvisningar

tisdag 28 april 2015

En liten dagsfärsk uppdatering....:-)

Godmorgon alla nära kära vänner och blogg läsare <3

Sitter nu och inviger balkongen och tar mitt morgonkaffe i solen med endast fågelkvitter som ljuv musik.
Tog med mig en bricka med passande saker för mig på morgonen vilken innehöll....en termos kaffe...tobakslådan...datorn... solbriller....kalender...dator och telefonen.
Jag tog mig en aning över huvudet då det endast är kaffe..bloss och telefonen som använts ännu. Det är fortfarande lite kyligt att sitta här. Hundarna springer omkring på tomten och har lite bekymmer över vad jag gör här uppe men finner sig i det ändå. De hoppar åtminstone inte på mina fönster då de vet att jag inte är där.
2 koppar har nu slinkit ner men jag får nog lov att gå ner och ge mina babes frukost och byta plats att njuta på. Ska sparka igång kroppen vartefter men just nu är jag stel som en pinne och alla delar värker så jag se stjärnor. Har fått tagit till lite extra kadull medicin idag så jag förhoppningsvis kommer i form vartefter. Återkommer under dagen med fler rader om de dagar som flyg förbi....

Önskar alla en riktigt bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar