Summa sidvisningar

tisdag 28 april 2015

Frustrerad.....

Att det ska ta hela dan innan man är på benen ibland.. blir så jäkla trött på skiten! Snart är jag nog så pass reko så jag kan starta dagen. Har nu legat i ett bubbel bad i ca 45 minuter för att ytterligare försöka komma i form.
Jag är dock fortfarande trött och inte riktigt hemma i humöret så jag hoppas av hela min själ att jag kan komma igång så jag kan må bättre även på insidan. Jag hatar verkligen att inget göra! Jag blir sur och tvär av att inte klara av eller orka det jag tänkt vare sig det är roliga eller tråkiga saker 😠.
Snart har jag tagit till alla medel som bara går men det går åt onödigt mycket energi bara för att få vara människa vissa dagar..

Cape diem och det till det bättre ber jag för...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar