Summa sidvisningar

fredag 3 april 2015

Hallen blir nu hobbyrum

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Här kommer ytterligare sådant som tagits omhand under denna vecka. Måste nog säga att jag är nöjd över vår prestation, men det är fortfarande inte allt utan det kommer fler inlägg ;)



Skåpet innan min framfart...


Nu är mitt skåp färdigmålat och det är precis som jag hade tänkt mig när jag tog hem det :)
Var sak har sin speciella plats i tanken innan det hamnar på sin plats.



Patrik fick lite terapiarbete en under tisdagskvällen medans jag fogade, målade och tapetserade om vartannat...han var inte helt lycklig på vad frun köpt på IKEA ;)


År nu sjukt nöjd över hur min hall blev för mitt lilla pyssel jag sysslar med ibland ;)
I skåpet står även burkar som jag köpte på IKEA med sorterade sytillbehör, urtjusigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar