Summa sidvisningar

fredag 24 april 2015

Äntligen existerar kontakt...

God eftermiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Åter igen har tiden rullat iväg..och jag har inte hunnit med och heller inte haft ro att skriva. Blir avbruten hela tiden och får för mig att göra en himla massa saker och när jag väl tänkt sätta mig ...ja då har jag inte haft någon uppkoppling alls!

Skit irriterande..
Nu får vi se hu länge det funkar. Måste gå tillbaka och kika vart jag nu var..det är ju ganska länge sedan nu...typ 2 veckor och med mitt minne så känns det som år till vissa saker..

Just nu sitter jag ensam med mina hundar på annan plats än vanligt, hör ljudet av E22:an i bakgrunden och höjer volymen på datorn så mycket som går och känner lusten falla på...

Ska ärligt säga att även tröttheten visat lite av sitt fula tryne, är lite seg efter en dag som denna...men vilken fantastisk dag jag har haft i min ensamhet, helt otroligt...

Dagen är inte slut ännu så mer än så här kommer jag definitivt att hinna med ;)

puss så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar