Summa sidvisningar

lördag 4 april 2015

Undervåningen klar för värdering. ..

God dag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Ligger just nu i en solstol framför tv:n i vardagsrummet och inväntat Johanna från Willys med ett lass godis och glass. Patrik och Kalle har fläskat ut sig i soffan och vi väntar nu på att dega framför den sista Beckfilmen. 

Eftersom jag inte har lagt ut allt på huset än så slänger jag nu ut det sista inför värderingen på huset. Nu är allt färdigt så långt vi hunnit och även har hela huset blivit städat. 

Det är sååå himla skönt att det är fräsch i precis hela huset och jag bara kan få koppla av...

Idag är det påskafton och det berättar jag om senare för självklart har det hänt saker även idag <3

Nedan följer bilder på mitt lilla hus ;)



Uterummet


Matrummet


Köket


Köket


Vardagsrummet vilket är kvar att riva ut och bygga nytt..


Fin Entrén


Groventrén

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar