Summa sidvisningar

söndag 19 april 2015

Två väninnor gör stan...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Det är fortfarande måndag den 6:e april, samma dag som Alice åter är hos Bubben min kära kusin och stadstränar. Eftersom vi bestämt att Alice skulle dit så fick jag tillfälle att själv leka på stan. Jag valde att bjuda med en mycket kär vän, Lotta.
Vi for in med Alice till Hageby och fortsatte kosan mot smeten. Vi var mest fokuserade på våra hundar denna gång så vi var i ett par zoobutiker men vi tog även sängen förbi Rusta bl.a. Där inne drabbades vi av ett skrattanfall när jag skulle provsitta en baden baden stol som inte riktigt funkade som jag tänkt. Jag går inte vidare in på det men jag kommer evigt komma ihåg hur roligt vi hade och hur glada och hjärtliga skratten ljöd från oss båda. Jag ser det framför mig och ler varje gång! Det var bara sååå roligt och jag var verkligen sååå knasigt blond hahahaha....

Vi shoppade loss lite som vi inte riktigt tänkt därinne det blev en pooldammsugare, poolkuddar för nacken och, klortabletter och lite krafs som hårfärg, sminkväska m.m .

Vi var på teknikmagasinet där Lotta köpte skal till sin telefon och jag en fitbit.Ska bli spännande, har varit sugen ett tag nu, och nu med facit i handen efteråt så trivs jag oerhört med den. Den ger mig massor av koll på mig själv hur jag sköter min vardag rent fysiskt på ett sett som jag inte alls hade trott jag skulle få veta.

Vi hade en riktigt trevlig dag, en dag som vi aldrig tidigare gjort och vi trivdes med varandras sällskap och gemenskapen växer för var gång vi ses <3, en oerhört ren och äkta vän som alltid finns där ...TACK LOTTA för att du är du! <3<3<3

Vi åkte sedan och fikade hos Gunn medan vi väntade på att Alice skulle komma tillbaka från en promenad med Bubben och Atlas.

Vi var oerhört nöjda med dagen och det blev ganska sent innan Lotta åkte hem. Under tiden som vi var borta så var Bella hemma hos oss och kompade med Winston och Ebba i hundgården. De hade ett fint väder att vara ute i , i den friska luften ...

Stort tack för denna dag till alla som var inblandade <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar