Summa sidvisningar

onsdag 29 april 2015

Det går framåt....

Äntligen har jag nu lyckats att avsluta en vecka som passerat för ganska länge sedan och naturligtvis så har det varit fruktansvärt fullt upp hela tiden.
Just idag så är även denna dag fullt upp men jag har faktiskt tagit och prioriterat att skriva lite så jag inte halkar mer efter än vad jag redan är. Nu är det dax att försöka beta ifatt förra veckan som har varit riktigt rörig då jag har fart omkring åt alla håll och inte riktigt haft koll på vad jag gör om dagarna med att anteckna. Härom dagen ...ja i måndags så for jag till Ullis och bad om hjälp att städa upp hjärncellerna vad jag egentligen gjort under den veckan. Det blev jätte rörigt i kalendern med streck och pilar åt alla möjliga håll så Ullis väntar nu med spänning om jag verkligen ska kunna få ihop mina dagar så pass sammanhängande att andra människor förstår vad jag egentligen har pysslat med då jag själv knappt vet vad jag gör ;)

Hänger ni på så återstår det bara för er att upptäcka om ni begriper vad jag gjort eller inte...jag har ett något rörigt projekt att ta mig an om man säger så ...

Visar en hint så ni vet vad jag har framför mig att reda ut ;)




Gör ett tappert försök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar